2016. október 23., vasárnap

http://www.vitalport.hu/ekc%C3%A9ma/

Bőrkiütés-csalánkiütés kezelési eredménye

 2015 tavaszától több hetes, sikertelen bőrgyógyászati kezelés után már szinte a teljes testfelületemen fájó, égő, viszkető hólyagok kínoztak, és borzasztóan néztem ki, az utcára sem mertem kimenni.
Konkrét bőrgyógyászati diagnózis nem készült, találomra kaptam különféle gyógyszereket és kenőcsöket, amelyek nem használtak. Ekkor úgy határoztam, tennem kell valamit a javulás érdekében.
A neten keresgélve találtam rá a Vital-Port Egészségcentrumra, ami egyből felkeltette a figyelmem. Bíztam benne.
Kedves, udvarias légkörben, már az első alkalommal megtörtént a diagnózis: Candida gomba.
Ezután minden tanácsot megfogadtam - ami azért időnként nem tűnt könnyűnek - , és nagy örömömre 2-3 IBR-SYSTEMkezelés után érzékelhető változás következett be, a bőröm állapota fokozatosan, szépen javult, és a viszketés is csillapodott.
A kezelések mellékhatásaként az ízületi problémáim is sokat javultak.
Januárra, a kezelések befejeztével örömmel elmondhatom: teljesen meggyógyultam, és mindezt köszönöm a Vital-Port kedves, segítőkész dolgozóinak.
 Tisztelettel: N-né Éva Monor
http://www.vitalport.hu/ekc%C3%A9ma/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése